Logo Stoczek Łukowski

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 4
W sumie: 117643

Projekty realizowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dawniej Funduszu Dróg Samorządowych)

 

 

 

Stoczek Łukowski 2023-09-25

 

Stoczek Łukowski 2023-09-01

 

 

Informacja o dofinansowaniu ze środków dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg „Przebudowa ul. Kanałowej nr 102570L w Stoczku Łukowskim” - po podpisaniu umowy z wykonawcą zadania

 

Informacja o dofinansowaniu ze środków dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg „Przebudowa ul. Kanałowej nr 102570L w Stoczku Łukowskim”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacja o dofinansowaniu ze środków dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dawniej Funduszu Dróg Samorządowych) „Przebudowa ul. Letniej Nr 102574L w Stoczku Łukowskim”

 

Informacja o dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Celowego Funduszu Dróg Samorządowych (nabór 2020 - zadanie jednoroczne) Zadanie pn. "Przebudowa ulicy Południowej Nr 102590L w Stoczku Łukowskim"

 

 

 

 

Informacja o dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Celowego Funduszu Dróg Samorządowych (nabór 2020 - zadanie jednoroczne) Zadanie pn. "Przebudowa dróg gminnych w Stoczku Łukowskim ulice: Henryka Sienkiewicza Nr 102600L; Kolejowa Nr 102571L"

 

 

Burmistrz miasta zaprasza

<p>MARCIN SENTKIEWICZ</p>

MARCIN SENTKIEWICZ

Przyjęcia interesantów:

Burmistrz Miasta Stoczek Łukowski przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godzinach 8.00 - 9.00.

Urząd Miasta Stoczek Łukowski

Plac T. Kościuszki 1
21-450 Stoczek Łukowski
tel.: 25 797-00-01, 25 797-01-73
fax: 25 797-00-73
e-mail: [email protected]

Urząd Miasta czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

wrzesień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.